ponedeljek, 31. januar 2011

V zraku je ljubezen

...je tema tokratne Craftalnice.

Slišim te in mislim nate.
Če ni nikogar, ki bi ti to rekel in to resno mislil,
je to lahko tudi prednost.
Tako okrepiš to, kar vedno nosiš s seboj. 
Sebe.
In sebi, otroku znotraj, lahko vedno šepneš
in to resno misliš:
"Slišim te in mislim nate."
Dobro dene...
 Topel pozdrav, Tanja E.

Čestitko prijavljam tudi na Challenge 16 pri Wild Orchid Challenges 

22 komentarjev:

  1. Prekrasno draga Tanja, jako maštovito i slatko baš kako i treba biti!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. O Zondra, lepo te pozdravljam, sem te že pogrešala :)) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna čestitka, tako polna, čustvena..

    OdgovoriIzbriši
  4. mmm, lepa, lepa...un metuljček mi je še posebej všeč :) ugani zakaj?
    Hvala za čudovite misli ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako je topla in jagode tako lepo spomnijo na poletje!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tele jagode bi pa kar pohrustala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Just gorgeous Tanya, and I just love that strawberries :o)

    Hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni všečna barvna kombinacija. A je rdeč srček iz filca?

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmm, iz tvoje voščilnice ljubezen kar diši!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za prijazne komentarje :)), polepšali so mi večer. Katarina, ja, rdeči srček sem naredila iz (za Božično dekoracijo) kupljenega filc širokega traku, ki sem ga ročno "razplastila" v dve plasti. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito!Pa jagode....njami, res bi jih človek kar zagriznil. Tako mamljive, skoraj , da jih voham....

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita čestitka. Barve so mi zelo všeč, pa jagode, pa metuljček, pa napis....

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav zanimivo si tole sestavila in dopade se mi, da si vključila tudi sadje. Lepa, taka v čisto tvojem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepa voščilnica, polna malih podrobnosti, ki si jih lepo sestavila v všečno celoto. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito sladka voščilnica. Pika na i ljubezni so gotovo jagode :)).

    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prav v tvojem stilu,lepa, nežna, čisto prav bogata. Zanima me le od kod črpaš vse te misli?!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Dijana misli prihajajo iz mene, pišem samo o tem, kar sem skozi svoje izkušnje izkusila, kar vem, da pri meni deluje, ali mene nagovarja. Porodijo pa se mi ob ustvarjanju, nekako začutim kaj želim skozi čestitko povedati in to je to...LP:))

    OdgovoriIzbriši
  18. Lovely!! Thanks for playing with us at WOC ♥

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakšna lepa čestitka!! Jagodici sta mi še posebej všeč. ;))


    Hvala, ker si sodelovala na 22. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  20. :) manjka samo še čokolada ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši