nedelja, 06. februar 2011

Ljubezen & tutorial No. 3 Sledi smetane na čestitki

So trenutki, 
ko se um umakne pred veličastnostjo življenja.
Se zlije z izkušnjo kot kapljica z oceanom.
Preprosto ugasne.
Je samo cela prisotnost,
čista navzočnost nečesa, 
kar je več, kot bi beseda kdajkoli mogla sporočiti 
in globje, kot bi misel zmogla prodreti.
Je nekaj, kar poteši pralakoto
daleč znotraj v utripu bitja samega.
Je nekaj, kar dojema le zeleno/roza dimenzija srca.

Ljubezen.


In še kratek prikaz tega, kako ustvarim 
sledi smetane na čestitki:
Topel pozdrav, Tanja E.

Voščilnico prijavljam na izziv 22# Craftalnice 
in na challenge 16 Wild orchid Crafts.

34 komentarjev:

  1. Uhhh, ob ogledu tegale pa kar napad "cukr-krize" dobim :) Čudovito cukrasti voščilnici sta. Kot bi bil okras s torte preseljen nanju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivi voščilnici s sladkornimi dodatki :). Malenkost lepša mi je druga postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma tole bi pa človek kar polizal!!!!!:):):)
    Iz česa pa je smetana?????Ne vem ali sem prezrla, ampak iščem kot nora , pa ne vidim.Pomagaj, ker me bo konec od firbca:):):)Ker jaz bi tudi nekaj takega rabila za nekoga, ki je trenutno na dieti:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Alenka, gre za fimo air light maso, ki se suši na zraku in je lahka kot papir, ko se posuši. Prikaz je na predzadnji fotografiji! LP:))

    OdgovoriIzbriši
  5. It's so pretty Tanya! love it :o)

    Hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, zanimivi voščilnici. Res sta takšni, kot bi bili iz sladkorja. Hvala, ker si pokazala in napisala, kako si naredila smetano. Fajna in uporabna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala tanja! Ampak a ni to trdo za stiskat?Navaden fimo je včasih zelo trd:(:(

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiva sladka podrobnost. Kako pa narediš "cukrast" videz?

    OdgovoriIzbriši
  9. Celo objavo sem ugibala, kdaj boš napisala. Nee - ni čestitka - prava torta je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Alenka, je kar trdo za stiskat, vendar mehkeje od navadnega fima.
    Maja, "cukrast" videz naredim, da z brezbarvno konturo potegnem linije po robovih, nato pa posujem z drobnimi kristalčki, obstaja jih več, jaz imam trenutno Deko-Ice, proizvajalca Efco.
    Simona, čestitka je , he...he... LP vsem :))

    OdgovoriIzbriši
  11. O, res je za pojest! Sem se res do zadnje slike spraševala, kako si to naredila! Neverjetno, zgleda kot resnična smetana!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  12. wooow, kakšni lepi in "sladki2 voščilnici. neverjetno kakšna ideja!!! super, lepo. hvala še za informacije.

    OdgovoriIzbriši
  13. To je pa res super ideja! Zgleda kot prava smetana. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. savrsene ideje, predivan rad.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi mene je zelo zanimalo kakšno maso si uporabila, pa sem prebrala v komentarjih. Odlična ideja. Kako je zabavno jemati ideje iz vsakdanjega sveta, kajne? Pa za piko na i imajo tudi listki pocukrane svoje konce, tako da resnično izgleda slastno :)))) Lepi sta, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tole je pa čisto odpuljena čestitka. Bravo za idej in izvedbo, njamsi

    OdgovoriIzbriši
  17. Če bi bila jaz prejemnica, bi jo vsekakor obliznila. Tudi jaz sem vsako sliko opazovala posebej, kdaj boš pokazala torto v celoti!
    Prava umetnica si!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ojej..... jaz sem tudi premišljevala kako bi tole pojedla.
    Čudovito je!
    Kaj vse se ti ne spomniš. Vedno nekaj povsem takšnega, kar preseneti, zapre dih....

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow Tanja!
    You create the most beautiful things :) Love the romantic feel you add to everything! Stunning flowers!
    Thank you for visiting me tonight :)
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  20. This is amazing! So qute and so clever with the fimo "frosting"! :) Really cool!
    Thanks for visiting my blog! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. wow you are so talented! Thanks for the sweet comment you left on my blog.

    OdgovoriIzbriši
  22. tudi jaz sem do zadnjega ugibala voščilnica-torta.....super ideja s tole fimo air light maso.

    OdgovoriIzbriši
  23. Opa to pa ni kar tako! :)) Res je nekaj posebnega! Super!

    Hvala, ker si sodelovala na 22. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  24. Bok. Evo da vam javim da je pokrenuta stranica na kojoj će biti samo dobre vijesti :)Ako vam se sviđa inicijativa, slobodno posjetite:

    http://dobra-vijest.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  25. Hello, first time on your blog and I was delighted, I will come back for sure for a closer look!!! Hugs from Brazil, José
    http://josemarialobatoartesanato.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  26. ma ne moreš verjet!!! Fimo se da takole stisnit ?!? OK, fimo light, vendar vseeno :))

    Super ideja ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  27. Tanja, ti si prava pesnica!

    Res izgleda kot prava smetana, pa tisti sladkorčki na robovih! - pravzaprav je vse skupaj sladko kot torta. :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Oh wow!
    This is so beautiful!
    hugs
    kim x

    OdgovoriIzbriši
  29. Še ena, ki je do zadnjega čakala, da boš napisala, da je torta. ;)
    Prekrasni voščilnici si naredila. In ideja s smetano ... super!

    OdgovoriIzbriši
  30. this is just adorable, love the soft green, well done, thank you for your visit to my blog, and the lovely comments
    Tilly x

    OdgovoriIzbriši
  31. So cool! I love it!
    Thanks for joining the Love Is Challenge at Wild Orchid Crafts!
    Hugs, Dena

    OdgovoriIzbriši
  32. Ti si res prava umetnica. Krasna voščilnica z zelo realističnimi dodatki...za pojest :))

    OdgovoriIzbriši