nedelja, 1. maj 2011

Zelena objava

Danes sem naredila zeleno čestitko.
Tak je njen najboljši opis.
Z namenom.




So trenutki, ko nisi ne pošteno žejen, še manj zares lačen, 
a nekaj tako zelo manjka.
Manjka tam, kjer tega ni možno pokazati s prstom
in tudi ne opisati s peresom v roki.
To je pravi  trenutek, 
da se pozorno zazreš v zeleni del narave.
Tisti, ki raste. 
 Ker taka situacija pač kliče po rasti.
 Zazrem se vanjo, z namero in očmi od tam tam, kjer utripam.
Razširi se polje okoli nje in hkrati se širim jaz. 
Odpre se nov (v)pogled.
Moje občudovanje je ključ, 
preko katerega me narava okrepi.
In sidra v njena lastna nedrja. 
Ker od tam dejansko prihajam(o).
Del narave smo, a smo največkrat tako zelo nenaravni.
A v svojem bistvu smo...
včasih kot sočna mehka praprot,
včasih kot pokončen mogočen hrast,
kdaj kot ostra poletna gozdna trava
in kdaj kot od močnih morskih tokov utrujena zelena alga.
Smo tudi bodičast kaktus v suhi puščavi
in večkrat najvišja smreka, ki prestreza poletne strele.
Velikokrat smo tudi neznatna šiba jelše,
ki v senci večje sorodnice išče svoj prostor pod soncem. 
Pa kdaj zvedava in nadvse lepa breza, 
ki v svoje nežne liste lovi melodije mladega vetra. 
Tudi zvonček smo, ki ob prvem pomladnem soncu 
prebije plast snega in odpre svoj cvet.
Pa kdaj od julijske nevihte izmučena 
in poležana travniška bilka, 
drugič pa spet nadvse pogumna sočnica, 
ki je našla svoj vir vode sredi od sonca razgrete priobalne skale.

 Naj vas zato danes poboža zelena 
in sleče do naravnega...
Ker to nam najbolj pristaja.
Topel pozdrav, Tanja E.

P.S. Čestitko prijavljam na izziv 28# Craftalnice.

31 komentarjev:

  1. Moja najljubša barva... in najljubši način življenja - zelen! Čudovita voščilnica s čudovitim, pravljičnim motivom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako ljubka "palčica" in zelena ji zelo pristoji :)). Čudovita voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava pomladanska voščilnica. Se mi zdi zelo težko skombinirat eno (in edino) barvo v voščilnico, da je še prijetna za oko. In tebi je super uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite barve si uporabila, kot sveža trava ali gozd po dežju. Prav paše. Motiv pa je sploh luškan, jih ni dosti, ki bi mi bili še všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi moj odziv, ko sem videla voščilnico je biu waw... tako topla je... čudovito...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelena lepotička....Všeč mi je motiv in zelo lepo je pobarvan. In vse polno meni všečnih detajlov: fenomenalna rožica(kot bi se ravnokar prebudila okopana v jutranji rosi) in vse polno drobnih belih pikic, metuljček s sledjo za seboj.... Potem pa še tvoje čudovite besede.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč, prekrasen motiv, v prečudoviti zeleni:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo, v besedi in sliki. In še posebej mi je všeč tisti zadnji zapis, da naj nas poboža zelena in sleče do naravnega. Se kar počutimo gole, ampak res ne bi bilo treba, tam smo res najbolj pristni, kot praviš. Čestitka pa mi je zelo všečs to kombinacijo samo zelene in bele.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je, pa tako lepo si vse zapisala, kar potopila sem se v besedilo :-))
    Spet en tvoj prekrasen "paket"!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa, lepa, res lepa... vsak detajl daje svoj poseben čar. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zapis, ki daje misliti in čestitka, ki prebuja občudovanje. Hvala za tole!

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo, saj ne vem kaj mi je bolj všeč tvoj zapis ali voščilnica?!
    Voščilnica je z eno besedo POPOLNA!
    pa še v moji barvi, mmmmmm, in koliko lepih detajlov in vsi na pravem mestu.
    lepo,lepo,lepo,lepo

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožujem zeleno! :) Prelepa čestitka! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Voščilnica je krasna, res lepa in dodelana z vsemi mini detajli. Besede pa prav pobožajo.

    OdgovoriIzbriši
  15. božansko!
    vse - voščilnica, detajli, da o besedah ne rečem nič sploh... prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito besedilo in enkratna čestitka, ki sodi zraven. Tudi mene vedno znova in znova potegne v odtenke zelene, ne vem zakaj, ampak tako čutim.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito čestitko si naredila :-)
    Je bilo prav fino prebirati spremni tekst :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Zeleno, ki te ljubim zeleno...všeč zelo! Spremna beseda pa je samo še pika na i k celotnemu paketu.

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasna čestitka, tako čisto, naravno deluje. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  20. Brez besed sem....PREČUDOVITA JE...bravo

    papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  21. zeleno, ki te ljubim zeleno...krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovita, kot ostale tvoje... Ta je še posebej sproščujoča za oči in je prav izstopala iz objav ;) Lp

    OdgovoriIzbriši
  23. Nežna, skrivnostna in malo otroško nagajiva čestitka. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  24. Čudovita je. Tako zelo mi je všeč prevladujoča zelena barva in krasni dodatki. S takšno količino naredim jaz pet voščilnic, ker sploh nimam občutka za takšno kombiniranje... Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  25. :) tele Pergamano vile imam že dobro leto, pa mi jih nikakor ne uspe lepo pobarvat, kar je tebi več kot očitno uspelo!
    Škoda edino, da si printala. Pošlji mi naslov na mail, pa ti naredim par odtiskov :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Hi Tanja

    Such a beautiful card. Love your colour choice and sweet image.

    Your little flower embellishment is gorgeous too.

    Love Jules xx

    OdgovoriIzbriši
  27. I LOVE the colour green, it's my favortie colour, and you have used it wonderfully on your card. Lovely image, fabulously coloured adn the flower is gorgeous. Great card!

    OdgovoriIzbriši
  28. Tudi jaz sem za zeleno... In tole tvoje pisanje mi pride ravno prav, da se opomnim na naravnost, v kakršni koli obliki že to je, v tem trenutku, danes.
    Hvala za lepe in pozitivne misli! (iz srca!)

    OdgovoriIzbriši
  29. Beautiful card! Pretty Fairy:) hugs x

    OdgovoriIzbriši