sobota, 17. marec 2012

Ozri se kdaj

...na prehojeno pot, 
na osvojene vrhove,
preplezane globače,
na izraze ljudi, ki jih je tvoje srečanje 
z njimi zarisalo na platnu medosebnih interakcij,
na sled, ki jo puščaš za seboj...
Medtem ko za trenutek posediš kot opazovalec,
na svoji cvetoči veji, 
s spuščenimi krilci,
z neskončno modrino neba nad seboj
in živo pomladno livado pod nogami...
Kaj čutiš?
...je vstopna koda v osrčje resnice.
V bistvo življenja.

In še en P.S. Ni še zaznat, da bi se naveličala zeleno-roza kombinacije, 
zato jo pričakujte tudi v prihodnje. Današnja je bila s 
prav posebnim namenom. Za en mali najlepši srček, 
ki sem ga točno pred letom dni prvič uzrla na ekranu ultrazvoka:))
Topel pozdrav, Tanja E.

15 komentarjev:

  1. Just so gorgeous Tanja...and love the layout too hun :o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in prav vidi se, da je bila narejena s posebno nežnostjo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in res si jo naredila zelo nežno :-))
    Bodi-te lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo. Ko sem začela brati tvojo objavo sem se spraševala in štela na prste koliko je tvoja deklica že stara. Tudi jaz sem se, ko so bili spomini na take dogodke še bolj sveži, pogosto nanje vračala in obujala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiii kako lepa čestitka in s krasen namen ima :-)To so res čisto posebni trenutki življenja...

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasna! se že veselim tvojih zeleno-rozastih voščilnic. meni je tudi všeč ta kombinacija.pa tudi tvojih besed se neskončno veselim, ker nam z njimi božaš naše izčrpane duše

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica.
    Barvanje z distressi je res super čarovnija :)) Me zelo veseli, da nas je vedno več. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. MOjstrica roza zelene ..... ? Prav Gotovo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna čestitka...čudovite barve... :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepa je - in glede na dogodek, ki mu je najmenjena je tako tudi prav.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta tvoja zeleno-roza kombinacija je tako nežna in tako paše očem, da je zagotovo še ne bom hitro naveličana. ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj kako je nežna in lepa. ;isto je usklajena, popolna. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tebe pa že prav zaznamuje zeleno/roza kombinacija, ki deluje zelo nežno, primerno namenu. Zelo ti paše ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo... to, s srčkom in vse ostalo... V tvojem svetu je tako d r u g a č e...

    Pri meni te čaka nagradica :)

    OdgovoriIzbriši
  15. LEPE BARVE SI UPORABILA..TAKO NEŽNE, DEKLIŠKE

    OdgovoriIzbriši