nedelja, 15. april 2012

Kaj je zadaj?


Kaj je zadaj sporoča, 
da ima vse dve plati.
Ko gledamo naprej,
obstaja tudi zadaj.
Za vidnim poljem je 
vedno tudi nevidno.
In osredotočiti se na to nevidno,
včasih razkrije povsem novo pokrajino.
Za našimi vidnimi ravnanji so
velikokrat silni pritiski naših nevidnih potreb.
Potreba po kontroli, po varnosti, po potrditvi.
Ki jih v tem današnjem svetu 
sploh ni težko razviti, kaj šele utrditi.
Ko se jih učimo prepoznavati pri sebi, 
jih laže uvidimo in sprejmemo pri drugih.
"Kaj je potreba zadaj?"
je zato vprašanje, ki je velikokrat na mestu.

Topel pozdrav, Tanja E.

15 komentarjev:

  1. O Tanja kako pravlična voščilnica v kuverti... Tale barvna kombinacija mi je zelo zelo všeč... Lep pozdravček tudi tebi...pappa

    OdgovoriIzbriši
  2. tudi meni je všeč tale barvna kombinacija, čeprav nisem fenica roza barve. zelo mi je všeč kompletek te voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. So beautiful hun :o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep, nežen kompletek kuverte in voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita barvna kombinacija :) ♥ ♥
    Rada pa preberem tudi tvoja razmišljanja, ki spremljajo objave. Včasih misli odplavajo svojo pot.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te tvoje roza-zelene kombinacije me zmeraj očarajo...in razmišljanja, tako globoka, tako zanimiva!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit kompletek v čudovitih barvah in s čudovito izvedbo :-)))))))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep kompletek. Všeč mi je, da so vse strani obdelane. Zadaj in spredaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. He he, res zanimivo vprašanje. Le kaj je zadaj? Vsak si izbere svojo sprednjo in zadnjo stran in si ju ukroji po svoje. Izdelek pa zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je barvna kombinacija - spominja me na jagode...mogoče tudi zato, ker sem pred časom tudi jaz naredila voščilnico v istih barvnih kombinacijah, osnovni motiv pa je bila Jagodka (priljubljeni lik iz risank).
    Skratka lično in lepo dodelana voščilnica, tisto zadaj pa zelo zanimivo. Ponavadi na to kar pozabimo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj kako lepo izdelana voščilnica, super barve! Drugače pa tudi sama misel poleg nje je zelo zanimiva ... večkrat poskušamo nezavedno upravljati stvari "od zadaj" namesto, da bi se prepustili, da nas odnese v neznano ... LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Enkratno zapisano... Oditi za ovinek in pogledati še kam, ja, to bi morali večkrat storiti. In pustiti, da kaj vidijo tudi ostali.

    Čestitka spet - izjemna :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nežno in v tvojih barvah, lepo.
    Kaj je zadaj? To vprašanje bi si morali večkrat zastaviti, v različnih situacijah in mislim, da bi bila marsikatera odločitev lažja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sveže in spomladansko vzdušje si ujela na izdelku...
    Ja, in res, velikokrat je nekaj zadaj. Jaz tega kar ne morem vedno sprejeti - sem bolj za transparentnost; torej, ko se že takoj vidi tisto spredaj in tisto zadaj. Ah, se bo treba še učiti...

    OdgovoriIzbriši