torek, 4. december 2012

Mehkoba

...je poljub otroške ročice v njenem dotiku...
...je občutek otroških oči, ko zrejo vame...


Z blagom - belim flisom, sem želela vtisniti ta občutek
mehkobe na čestitko ob rojstvu male princeske.


Topel pozdav, Tanja E.


13 komentarjev:

  1. Prečudovita je. tako mehka, nežna...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je v vsej tej svoji belini in res deluje tako zelooo mehkooo :-))
    Zelo zelo mi je všeč; super oblekico si naredila!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo nežno in prefinjeno, čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Srckana. Meni je segla do srca in prepricana sem, da bo mladi mamici tudi. Vedi, napravila si nekaj, kar bo dolga desetletja ljubece shranjeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. pa še uspelo ti je!! resda sem malček utrujena in mogoče prej vidm vse , kamor bi človek legel, a tale tvoja voščilnica je taka, da bi se kar pogreznil noter.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tanja, imaš res čisto svoj, enkraten stil izdelave čestitk. Tvojo bi prepoznala med stotimi. Čudovita je... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nežna in mehka.....ravno pravšnja za malo deklico.Čudovita:)

    OdgovoriIzbriši