torek, 25. februar 2014

(Se) slišimo?




Petje je prijeten način izraza sebe, da slišimo sebe.
Morda bi zato svoje avtomatične notranje dialoge bilo 
smiselno kdaj zapeti na glas.
Da ozavestimo in slišimo ta globok notranji tok, 
ki teče samega sebe, če ga zavestno ne prekineš.
 Lahko kar na melodijo kuža pazi...
Ker bi res potrebovali enega takega čuvaja mentala,
ki bi skrbel, da ne bi bili voljni poligon za tisto, 
s čimer se direktno zaviramo, zanikamo, slepimo.


Ljudje se namreč pogosto pogovarjamo sami s sabo.
Toda le malo se jih posluša. 
In malo se jih vpraša, kateri del je naše energije vreden;
 tisti, ki klepeta,
tisti, ki sliši, ali tisti ki opazuje.

No, nič od tega ni potrebno. 
Čisto da se tudi brez tega.
A brez dvoma bo v šopku našega lončka življenjskih izkušenj
nabrano tisto cvetje, katerega čebulice gojimo v sebi.

 Tokratno tematsko voščilnico za gospo, ki (med drugim) rada poje, sem ustvarjala
po predlogi tokratne Craftalnice in jo prijavljam na izziv # 102.

Topel pozdrav, Tanja E.

27 komentarjev:

  1. Krasna voščilnica
    in velikokrat se zalotim kako si mrmram kako pesem za izpolnitev svojih manifestacij.
    Zelo lepo si strnila misli
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasna voščilnica in čudovite misli,lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredela...in prekrasen zapis misli.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Waw kako je lepa pa krasno si jo okrasila. škoda, ker ni zame :P LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako se me tvoje besede dotaknejo. Res je, ves čas je nek živ-žav v naših glavah, zato ponavadi ne slišimo tistega tankega glaseka, ki je tisti pravi, ki nam sporoča kaj je dobro za nas. Ta živ-žav utišat je prava umetnost.
    Čestitka je čudovita. Posebno mi je všeč kako si barvala cvetje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooojjjj Tanja tudi mene so se dotaknile tvoje misli! In čestitka je zelo lepih barv....prav zelena ji da tisto piko na i...zelo lepo si skombinirala cvetje v vazi in gospa bo zelo vesela :) hhhhmmmm jaz pa tuhtam in tuhtam kako naj zaključim voščilnico - knjigo tudi za Abrahama. Manjka mi še samo naslovnica :)....morda pa si mi le dala kakšno idejo :) pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooojjjj Tanja tudi mene so se dotaknile tvoje misli! In čestitka je zelo lepih barv....prav zelena ji da tisto piko na i...zelo lepo si skombinirala cvetje v vazi in gospa bo zelo vesela :) hhhhmmmm jaz pa tuhtam in tuhtam kako naj zaključim voščilnico - knjigo tudi za Abrahama. Manjka mi še samo naslovnica :)....morda pa si mi le dala kakšno idejo :) pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako nežno pomirjujoča in čudovita voščilnica, Tanja. Čudovito si sestavila in senčila voščilnico. Perfekcija do potankosti bi nekako prevedla "Perfection to Detail"... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  9. Kot vedno...ČUDOVITA...se podpišem pod tvoje razmišljanje..ko bi le večkrat poslušala lastno petje :)

    Lep dan tudi v tvoj dom.
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico si ji naredila ;) mislim da bo kar na glas zapela od navdušenja ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa, tvoja kombinacija barv je nekaj posebnega. Iz zelene in rjave barve, si naredila, živo in hkrati pomirjajočo voščilnico. Ne znam, opisat sploh drugače. Misli iz tvojih objav, se me vedno dotaknejo.

    lp.

    OdgovoriIzbriši
  12. Waw, krasna voščilnica. Zelo so mi všeč te drobcene bele rožice. Perlice na sredini pa dodajo piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lep zapis in čudovita voščilnica!! In kako dobro si naredila "zahtevano" postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica in lepo spisano razmišljanje...se popolnoma strinjam :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita objava. Topla in nežna. Tvoja. Popolna.

    OdgovoriIzbriši
  16. Vedno znova me presenetiš s tako lepimi zapisi,ki človeku sežejo v srce.Pa ne samo tudi tvoje voščilnice so prekrasne in čudovite.
    Pozdravček,Urška

    OdgovoriIzbriši
  17. Tanja, tako lepo znaš pospremit tvoje čestitke z besedo, toplo, srčno besedo na tople, lepe voščilnice. Perfektno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tanja tako lepo si zopet skombinirala naravne barve in ustvarila čudovit šopek in voščilnico z mnogo malimi detajli. Všeč mi je, kako si razsula rožico ob strani vaze; ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako čudovit šopek. Super si kombinirala različne šablone in naredila res zelo lepo voščilnico.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  20. Očarana sem nad tvojim zeleno belim šopkom, fenomenalno si senčila cvetove, to si moram zapomniti :) Ustvarila si čudovito ozadje, mislim, da tebi tale postavitev ni predstavljala kakšnih posebnih težav, kajne :) Tvoje misli pa ponovno takšne za večkratno branje ... Lep vikend, Maja

    OdgovoriIzbriši
  21. Jaz se definitivno imam vedno velo za zmenit s seboj :) Čudovita, krasno dodelana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  22. Tvoji zapisi res pobožajo mojo dušo in tudi današnji nič ne zaostaja. Hvala ti za to. Voščilnica pa je spet neponovljivo tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  23. Zelo lepo si se lotila naše postavitve in izdelala čudovito voščilnico!
    Zapis je krasen :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  24. Krasen šopek in svetlo zelena je prav tvoja barva. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  25. Vedno znova se me tvoje besede dotaknejo in me naženejo, da razmišljam. Se poslušam ??? Se, od takrat je moje življenje veliko lažje in mirnejše.
    Hvala, za vse Lili

    OdgovoriIzbriši
  26. Čudovito čestitko si naredila, da o tvojih zapisih niti ne govorim - čudoviti so :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši