sobota, 20. september 2014

Jurčki


 
Užitek jih je najti tako v skupini, 
buckaste in krepke,
dišeče po mami zemlji in jeseni.
Prevzamejo s svojo naravnostjo, 
mirnim vonjem in užitnostjo.


Za tokratno jesensko - gobjo craftalnico.
Topel pozdav, Tanja E.

21 komentarjev:

  1. Noro, saj izgleda tako, kot da bi se sprehajal po gozdu, prav občutiš vso tisto čarobnost in vonj. Krasna.
    LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauuu,sem morala kar nekajkrat pogledati,saj izgleda kot sredi gozda.Prečudovita!!!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Res vauuuuu, fantastična je, jurčki so kot pravi, prav občutim njihovo žametnost na klobučkih. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, tole pa izgleda kot živo, odlično ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res ti je krasno uspelo,,,tako živo :-). Sem mislila, da si slikala koledar.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiijoj Tanja, pa to so čisto pravi jurčki .-)
    Kako dobro si jih naredila, pa narava, tako lepa je. Ja, tole je pa že prava mojstrovina! Sem vesela, da te je moj izziv tako lepo potegnil ...
    Hvala, ker tudi ti deliš gobice v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, tole je pa res super. Gobice se mi resnično dopadejo in vsi detajli so izdelani in postavljeni na pravo mesto. Res simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pravo jesensko gobjo idilo si nam pričarala s tole voščilnico. :-) Čudovita je. Jurčki pa zgledajo za pojesti dobro. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. S svojo voščilnico si nas popeljala v gozdni raj za gobarje in ostale ljubitelje gozda ter narave. Enkratna in zelo lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tanja, čudovita je ♥. Jurčki so kot pravi :).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 117. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito, jesensko in kar vabi v gozd ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako izvirno! Kar v gozd si me popeljala, ceprav sem v pisarni za racunalom.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz sem najprej pomislila: a je to zadaj fotografija? Perfektno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čisto pravi jurčki na fantastični gozdni panorami! Všečkam na polno :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako čudovit gozd v ozadju ...fantastično! In mati narava je bila letošnje leto res radodarna z gobicami...tudi tvojimi!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  16. wauuuuuuuuuu, sem ob odprtju najprej pomislila, da so pravi!!! super si tole izvedla, prava mojstrovina!
    človek ima občutek, da jih lahko utrga.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Wauuu Tanja, tole pa zgleda kot bi se zares sprehajal po gozdu. Fantastična voščilnica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  18. Tanje, tole je pa umetnina, jurčki kot tapravi in narava realistična.Krasno, hvala ti, da si nam zvesta....Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  19. Uau, ozadje je fantastično! In jurčki... čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  20. mmm kar voham gozd oz. mamo zemljo...všeč, všeč, všeč....

    OdgovoriIzbriši