nedelja, 12. oktober 2014

The Creative Blog Hop


Prav lepo pozdravljeni :)
Blog prijateljica Andreja me je nominirala v vrtiljak ustvarjalnega Blog Hopa, ki se zavrti vsak ponedeljek. Odgovoriti je potrebno na 4 vprašanja:

1. Kaj trenutno delam?
Te dni nastaja voščilnica za čebelarja in nekaj, povezano s čipko za prijetno gospo. Na obzorju se nizajo ideje za praznične voščilnice, pa ideje za prihajajoči bombonček:)), oziram se za materialom v naravi za ustvarjalni advent...  
 
2. Kako se moje ustvarjalno delo razlikuje od drugih?
Če imam proste roke posežem po zeleni barvi, rada imam vse njene odtenke. 
 
Rada rišem mehka, zelena, hribovita ozadja. Tale voščilnica je ena takih mojih tipičnih, ne objavim namreč vseh na blogu:) Objavo naredim, ko tako začutim. Všeč mi je roza-zelena kombinacija, ta me vedno znova pokliče.Večina mojih voščilnic je dimenzije cca 17 cm x 23 cm, razen, če je želja drugačna. Če imam proste roke, vedno vzamem za osnovo papir v barvi smetane. Moje tipične poročne voščilnice so zato prav take.


 

 Običajno (beri najraje)  izpišem ime slavljenca z belo konturo. Tega nisem nikjer "pobrala", tako mi je preprosto všeč. 

  Na svojih voščilnicah velikokrat dodajam metulje,
   
 
     rada pletem šopke,       

in  venčke.
 

 Šopke kdaj pa kdaj tudi sicer rada naredim.
  

Všeč so mi drobne stvari, ki v celoti dobijo svoj širši smisel. 
 
Rada izdelujem t.i. sporočilnice, kar tako zase, 
vendar trenutno zanje ni časa... 
    
Posebej rada pletem in dekoriram adventne venčke, 
  

uživam, ko sama pripravljam dekoracijo zanje,


tudi kak aranžma se najde za doma.

Kot najstnica sem pletla puloverje, risala obraze, pisala pesmi...

 3. Zakaj ustvarjam? 
Odgovor na to sem podala že ob nastavitvi svojega bloga in je zapisan v mojem profilu ob fotografiji.
Torej, iz hrepenenja po polnosti življenja. Zaradi užitka. Zaradi možnosti izraza tistega dela mene, ki se na tak način želi izraziti, tudi v besedi:)

4. Kako moj ustvarjalni proces deluje?
Nimam tipičnega procesa. Včasih, ko "lovim minutke", se preprosto odprem temu, kar je pred menoj, včasih pa rišem skice, zlagam, kombiniram, barvam, preiskušam. Običajno zvečer.

Tako; in sedaj moram nominirati 3 nove bloggerke! No, to pa ni bilo lahko. Kar vse, ki vas poznam bi lahko. Nato sem se odločala, po katerem kriteriju naj grem. Po srcu, sem se odločila, kako pa! Upam, da mi ne bodo zamerile, ker jih prej nisem prosila za dovoljenje, nič ne bo narobe, če se na mojo nominacijo ne bodo odzvale, če jo bodo spregledale. Moja nominacija je moj preprost poklon njihovemu delu v besedi, sliki, kreaciji. Njihove besede odžejajo. Kreacije osmislijo. Hvala, ker ste.


1. Polipap
3. Mo art

Topel pozdrav, Tanja E.

14 komentarjev:

  1. Joj Tanja, tako lepo si se predstavila svojim delom, da sem se kar parkrat sprehodila po tem postu :) Res imaš svoj stil in tvoji izdelki so prečudoviti. Prava milina, pa je brati tvoje spremne besede, ki so vedno polne sporočil.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to si ti :) Kolikor sem te pač lahko spoznala preko bloga. Ljubiteljica zelene in roza barve. Nisem pa vedela, da so tvoje voščilnice takoooo velike :)
    Napisi s konturo so res tvoja posebnost in dajejo osebno noto na voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanja, kako lepo si se predstavila:), sem kar vsako stvar pogledala podrobno.Tvoji izdelki pokažejo, kako vsestranska ustvarjalka si, polna idej, prikazane na tebi svojstven način.
    LP, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, da si nam nekaj več povedala o sebi
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo te je spoznati še na drugačen način. Res imaš svoj stil: šopki rozic in bela kontura...in prav vsi izdelki narejeni z veliko mero natančnosti. Všeč so mi tudi tvoji adventni venčki in prelepi šopki cvetja. In v tebi se skriva res prava pesniška duša, saj to občutimo pri tvojih objavah ;)))
    Tanja...uzivaj v tednu, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. No... pa so se ulile. Solze.
    Hvala... (za spremembo) ne najdem kaj prida besed.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si predstavila sebe in svoje delo. Tvoje voščilnice so vedno tako čutne, kot tvoje besede. Tvoje pisanje s konturo pa je tako lepo, da me vsakič znova navduši. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala tebi :-)) ker v naša srca prinašaš nekaj drugačnega, posebnega in na oko takoj prepoznavno!
    Zelo rada pokukam k tebi!
    Pozdravček v tvoj brlogec .-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Tanja, počaščena in vesela sem, ker si pomislila name. Zelo lepo si se predstavila, iskreno in ravno prav osebno. Tvoje delo pove največ. Natančno, z veliko ljubezni in veselja, predano, z občutkom za skrivnost preproste lepote. Vzela sem si čas in se sprehodila po tvojem blogu. Všeč mi je, ne le, kar ustvariš, tudi tvoje misli so mi nenavadno blizu. Ne ni naključij, se strinjam. Ne bodi razočarana, ne bom nadaljevala igre, nikdar jih ne. Nekako mi ne grejo, te stvari. Sem pa vesela, ker si prišla v moje misli :) Se bereva :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tanja, lepo te je bilo prebrati, saj te je vedno. Hvala za tvoje besede na mojem blogu, hvala za lepe šopke, venčke, zmeraj rada pogledam tvoje mojstrovine. Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako lepe, tople, prijetne so tvoje besede. Vedno znova in znova je tako. Resnicno je cutiti, kako vse tvoje delo in besede prihajajo naravnost iz srca. Zelo lepo je bilo vse tole prebrati in izvedeti kaj novega. Tvoj stil je res cisto poseben in prepoznaven.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo je bilo tole prebrati, kot vedno vse tvoje tople misli, ki jih deliš z nami. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tanja vedno najdeš tako lepe besede, da vse skupaj opišeš ;) ko pa dodaš še svoj izdelek je zgodba popolna ;) ja to si ti!!! hvala da si se tako lepo predstavila ;)

    OdgovoriIzbriši