sobota, 1. oktober 2016

Follow your bliss...


Itak, da sem jo komaj čakala :)
Novo štampiljko Sylvie Zet Mistletoe Fairy 
sem ponotranjila (beri krstila) v svojih barvah. 
Jaz jo čutim v središču vrtinca, predano lepoti življenja 
v najplemenitejši različici tega izraza. 


Skozi šelestenje jesenskega listja se 
mi že slika božično-novoletna serija...
 Tokratni "sestrici" pa sta vzklili iz vzgiba 
globoke hvaležnosti in imata v sebi iniciirano jasno namero.


Naj vam prineseta kanček svetlobe in lepote. 
Topel pozdravček, Tanja E.

Deep ocean challenge blog: Challenge#138: "Anything goes"



14 komentarjev:

  1. Joj, kako je lepa. Lepa lepa, izpod tvojih rok še bolj nežna. Čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tanja, tvoj zapis in pogled na to na deklic v vrtincu, me je za kratek čas potisni v Ocean blaženosti. Naredila božansko voščilnico!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je prikupna v tem vrtincu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kako je čudovita. Tako nežna in tako tvoja.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. In tvoj stil in barve ji res pristojijo. Kot da bi bila ustvarjena zate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vsem, Keti, tudi meni se je zdelo tako ko sem jo prvič zagledala:) LP vsem:)

      Izbriši
  6. Simpatična vila, ki si ji dodala svoj pečat in jo naredila zelo nežno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta vila ti je več kot pisana na kožo. Prelepo si jo sestavila in dodelala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja tale vila je tudi meni padla v oči in verjamem ti, da si jo nestrpno čakala :) Voščilnici si pa čudoviti naredila, res popolnoma v tvojem romantičnem stilu! Zelo lepo si tudi pobarvala. LP, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  9. Kot bi bila v kakšnem mehurčku miru in dobre energije. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši