sreda, 7. december 2016

Zimski venček CRAFT-alnica # 175


"Zimski venček na voščilnici" je tema tokratne CRAFT-alnice
Izbrala sem jo jaz in verjamem, da je taka, da 
kar kliče po ustvarjanju. Pridružite se nam!
Izdelajte voščilnico in na njej ustvarite kakršenkoli zimski venček.
Venček naj bo osrednji motiv in ne le droben dodatek na voščilnici.


Jaz sem spletla klasičen "zeleni" venček in v sredo umestila belo 
omelo Najlepši par, zato prijavljam v galerijo meseca decembra. 
 
 

Pokukajte tudi k LiLiTini in Andreji

ter naši novemberski gostji Veroniki - Cheiro Urgia.

Upam, da vam bodo naši izdelki v navdih in

da se nam pridružite.


V mesecu novembru je z nami spletna trgovina Rayher.

Topel pozdravček, Tanja E.

13 komentarjev:

  1. Oooohhhhh, ko bom jaz velika, bom tudi pletla take venčke, do takrat pa bom občudovala tvojega!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako zelo lep in bogat venček si spletla! Čudovito si ga dopolnila z belim omelom in ga "obesila" na prelepo ozadje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, ta je pa kar za na steno. Tako lep je in bogat. Krasno si spletla vejice in vse druge dodatke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa voščilnica, prava zimska idila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovita, pravljična, krasna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Estetsko lepo, kot vedno. Tudi jaz hočem imeti takle venček, že delam na tem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Tanja, krasno temo si izbrala in naredila zelo lep in bogat venček (še čist pod vplivom Dorote :-)) Krasna voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj joj joj...spet čudovit venček. Kot da bi nanj rahlo padal sneg.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit bogat venček. Bi ga kar povečala in obesila na vrata.

    OdgovoriIzbriši
  10. Izziv mi je zelo všeč in tvoj venček je naravnost čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit bogat venček. Enkratno si ga naredila in omelo ga krasno dopolnjuje!

    OdgovoriIzbriši