sobota, 11. februar 2017

Stillness

Ko zmanjšaš gostoto dogodkov in hrup 
na površini svojega življenja do te mere, 
da lahko (spet) slišiš izvorno globino tišine, 
si na pragu lastne biti.
Home again.


Rožice sem izdelala z embosiranjem paus paprija, 
zato voščilnico prijavljam na 55# izziv Vladke in Tine na to temo. 

Topel pozdrav, Tanja E.

13 komentarjev:

  1. Sem brez besed. Ni je, ki bi opisalo to.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau,čudovita voščilnica in zapis!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prečudovita je. Zelo so mi všeč embosirane rožice iz paus papirja. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo spet nekaj posebnega. Embosirane rože so prekrasne. Topel pozdrav k tebi. Z.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lep! Emobosirane rože so čudovite

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za čudovito misel, ki še kar odzvanja in za pogled na čudovito voščilnico! Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Ni kaj dodati. Ostala srm odprtih ust 😚

    OdgovoriIzbriši
  8. Vedno me prepričaš s svojimi čudovitimi voščilnicami. Resnično lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, čudovita pokrajina. Bi se kar skrila v to zimsko idilo. Prekrasno. In besede so znova pobožale mojo dušo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čarovnija na papirju...prelepo.

    OdgovoriIzbriši