sreda, 28. junij 2017

Voščilnica za lastno dušo ali Craft-alnica # 189

Pozdravljene, tokratni izziv pri CRAFTalnici 
sem določila jaz, in sicer se glasi
"VOŠČILNICA ZA LASTNO DUŠO". 

Želela bi, da ustvariš voščilnico, 
kot bi jo ti želela prejeti v poštni nabiralnik. 
Uporabi barve, motive, tehnike, lahko 
besede, ki najbolj predstavljajo tebe.
Želela bi, da na izziv ne prijaviš že prej ustvarjene voščilnice,
spoštujem to, če ustvarjaš za izziv. 
Naj bo v njej tvoj prepoznavni stil.


Jaz sem se seveda potopila v moje zelene travnike,
meni nadvse navdihujoča vila Sylive Zet 
je kar sama "pristala" na pravo mesto.
Upam, da vam je všeč in da vas je navdahnila k ustvarjanju.

 Pokukajte tudi k LiLi, Andreji in Martini ter naši junijski gostji Urški 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.
Topel pozdrav, Tanja E.

8 komentarjev:

  1. Tanja, bravo! Super za to idejo! Me veseli, da si se odlocila za to! :) Tvoja voščilnica je pa kot vedno - ČUDOVITA! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelena je tvoja barva in tako ni čudno, da se je znašla na voščilnici. Krasno sceno si naredila in dodala pravljično vilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zeleno je le zeleno, kajne? Tvoja voščilnica je prečudovita, vila in metuljčka pa sta tudi moja priljubljena lika. Res mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadvse dobro si se to spomnila in tvoja voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Tanja, seveda, tvoja zelena in vila in lepi dodatki, narava - vse to si ti. Čudovita je in verjamem, da je ustvarjena za tvojo dušo. Lep pozdrav, lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tanja, tudi pri tebi nisem sfalila v pričakovanju na tvojo travnato zeleno barvo in kakšno dobro vilo :-)) Čudovita voščilnica je nastala. Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita pokrajina in plesoča vila kar vabita, da se jima pridružiš. Krasno izdelana, tebi pisana na kožo in delana z dušo za dušo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zagotovo se je tvoja duša naselila v drboni vili, čudovito in čisto tvoje!

    OdgovoriIzbriši