sreda, 30. november 2011

Čarobnost adventa in žreb bombončka

Pozdravljeni!
Izraz besede v času adventa vsaj pri meni malce ponikne,
saj se intenzivnost doživljanja vsega,
kar se ne da ravno najbolje ubesediti,
v času adventa pri meni pomembno poveča.
In letos je ta globina pridobila zelo v svojo vertikalno dimenzijo...
Moj letošnji adventni venček je želel snežno-zimski izraz,
ozaljšan s toplino ognja svečke.
Lanski je imel svojo zgodbo, skupna jima je zvestoba pletenju
venčka, 
kjer si vejice zelenja podajajo roke in sklepajo krog življenja.

Želim vam lep čas adventa,
tak, ki vam bo prinesel odtenek miru več
in zloščil pogled,
da bo ostal ali ponovno postal iskriv in čist.

Danes pa sem tudi žrebala dobitnico
bombončka iz prejšnje objave.
Brez komisije, na prvo roko,
ker o tistih "random variantah" (še) nimam pojma:))
Bombonček prejme..Klara!!
Klara, z veseljem ti čestitam, upam, da ti moj bombonček pride prav.
Na moj mail mi prosim pošlji svoj naslov.
Sicer pa vsem ostalim hvala za vse prelepe komentarje, 
ki so se me res dotaknili.
Naj se vsa lepota in milina, ki ste ju vtkali v zapisano,
vrne tudi k vsem vam, pomnožena in ojačana tako, 
da vam bo zarisala nasmeh v srce...
Topel pozdrav, Tanja E.

16 komentarjev:

  1. Tanja, uživajta vsak trenutek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako kod tebe sve izgleda bajkovito.Bravo draga moja!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala Tanja :)
    lepo,da si se nam malček oglasila in to s prečudovito fotko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Klari čestitke;
    tebi in tvojim pa vse dobro :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam Klari!
    Hvala, ker si z nami podelila trenutek nežnosti, brezčasnosti.
    Venček je čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep, pravi zimski venček. Klari čestitke. Tebi oz. vam pa želim prav tako zelo lep adventni čas. Res je, v tem času so čustva in doživljanja veliko močnejša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej čestitke Klari... Tebi Tanja in tvojim domačim pa želim, da adventni čas in pa tudi čas po njem preživite kar se lepo in v krogu družine in naj vam plameni čudovitega venčka grejejo vaša srca in misli...pappa

    OdgovoriIzbriši
  8. krasen venček, lepe misli!
    čestitke nagrajenki klari
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke Klari, prekrasne fotografije in najlepša ljubezen. Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve najbolje želim tebi i Klari! Divne fotografije i aranžman.

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tanja naj,naj,najlepša hvala...res sem vesela. Ne morem verjeti...danes je moj srečen dan.
    Vesela sem tudi zate saj preko besed izžareva tvoja sreča...in tale bel venček in toplina svečke odsevata nedolžnost novega bitja. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam nagrajenki.
    Prijetne skupne urice vama želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke Klari! Vam pa čudovit adventni čas, prežet s toplino in veliko ljubezni!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tanja, mi lahko sporočiš, če si dobila moj naslov, ker imam težave z mailom.
    Pozdravček... :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Klara sem dobila, odgovorila sem ti na mail, lp :)

    OdgovoriIzbriši