četrtek, 25. november 2010

Advent

...Advent...


Prihaja čas adventa.
Za mnoge eno najčarobnejših obdobij leta. 
Ker je to topel čas notranjega umirjanja, 
čas, ko podarimo več sebe svojim ljubim
in čas radostnega pričakovanja.
Adventni venček je zame ena najljubših dekoracij.
Že dve objavi nazaj sem pisala o tem, kako že diši iz pečice
po agrumih v sušenju za mojo lastno uporabo. 
Oranžne pomaranče so še v "procesu", 
ostale so tukaj na "gasilski" sliki:
In še današnji venček za tokratno objavo:
Barve babice zemlje v medsebojni igri.
Všeč so mi moderne dekoracije in oblike venčkov, 
vendar pa prisegam v osnovi na pleten venček,
ko si vejice podajajo roke in sklepajo krog življenja.
In v pletenju zares uživam.
Za prepoznanje čudeža življenja ni treba daleč.
En preprost in odprt pogled na janeževo zvezdico je dovolj.
Kakšna stvaritev narave!
Moj poklon.
Da o vonju ne govorim.
Poboža tisti del notranjosti, 
kamor nobena beseda ne zmore.

In drobne rjave bunkice, nabrane ob morski obali
v julijskem večeru.
Ne poznam imena te rastline.
Vem pa, da te bunkice v sebi 
nosijo zavest prostranega maestrala in toplega sonca.

 In z vsem v tem stvarstvu je tako.
Vse ima zavest.
Zato naj nam ne bo vseeno, ker je vse - eno.

Lepo in radi (se) imejte, Tanja E.

10 komentarjev:

  1. Zelo bogat in zelo lep venček. Mi je kar zadišalo po agrumih in morju :)Ter po gozdu, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je krasen in prisegla bi, da diši do sem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau kako je lep, bogat, poln topline in tvoje branje še topleje!
    Tudi jaz imam najraje čas "čudežnega adventa", tako ga pač imenujem.
    Bodi lepo in naj ti bo toplo :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Navdušena in očarana ob pogledu na čudovit venček.

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni se sviđa tvoj blog i radovi koje vidim!
    Adventski vjenac je baš onakav kakav ja volim, prekrasno! Bit će mi zadovoljstvo pratiti tvoj blog.
    Veliki pozdrav i hvala na lijepom komentaru, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  6. mmm prav predstavljam si, kako diši pri vas :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito! Venček in napisano...
    Čeprav se v mojem stanovanju vedno najde tudi "venček", ki ni okrogle oblike, tudi sama nekak prisegam na simboliko pletenih - okroglih venčkov...

    Miren in topel adventni čas ti želim..

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit venčer. Si kar predstavljam, kako diši.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zame je advent skoraj lepši od samega prihoda težko pričakovanega praznika. Všeč mi je pričakovanje, všeč so mi vonjave, všeč mi je pritajena svetloba in okraski, ki v sebi nosijo dušo. Tvoj venček je prav gotovo ima, ima tisoče zgodb, pa vendar celoto. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za prijazne komentarje!

    OdgovoriIzbriši