torek, 30. november 2010

(Za)upanje

Simbolika vijolične barve v adventnem venčku predstavlja upanje.
In pustim da ta beseda odzvanja v meni.
Upanje...
Upanje, kot ga čutim jaz, je del širše zgodbe. 
Kot je upanje le del besede, 
ki sprosti notranjost v celoti: za-upanje.
(Ob)stati v svoji resnici tudi takrat, 
ko zabrije mrzel veter čez poljane...

  Veliko mi povedo ti venčki.
Kot vse, kar me obdaja, 
če le prisluhnem z vsem, kar sem.

Da bi v teh adventnih dneh "slišali" veliko tega, 
kar nahrani srce vam želim.
Zato dodajam link do pesmi
v kateri meni violina zveni tako kot zaupanje poje svojo vsebino...
Topel pozdrav, Tanja E.

5 komentarjev:

  1. Prekrasna zelena boja aranžmana i ljubičaste svijeće, divno draga Tanja!!!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite venčke si izdelala! Prav vse je prelepo in nosi tisto "nekaj" v sebi! Tega se ne da čutiti pri vseh ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji venčki so takoooo lepi in nekaj posebnega, saj jih spremlja posebna toplina, čudovito branje in dotakljive misli!
    Ja, pač nismo vsi ljudje za vse, kajne :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni so vsi tvoji venčki, v vseh je veliko ljubezni in veselja do ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage Zondra, Marna, Andreja in Lili, hvala za zapisano. Lepo vas pozdravljam, Tanja E.

    OdgovoriIzbriši