ponedeljek, 1. november 2010

Tri rojstnodnevne




Tri rojstnodnevne vočilnice tokrat. 
Čisto tematske in po želji.

  Za obdarovanca sporočilne.
Kot je lahko sporočilen pogled na drevesno vejo skozi okno.
Spreminja se skozi letne čase, 
odziva se na dogajanja v naravi,
kot mi sami.
Enkrat šelesti v vetru, 
drugič se pusti razvajati v soncu.
Z leti se krepi
in vse bolj jasno zavzema svoj prostor pod prostranim nebom.
Kot mi sami.
Zato ti pogled skozi okno na vejo, 
ki je rasla s tabo, lahko veliko pove...
 
In na koncu ena povsem preprosta, 
kot je bila želja sama.
Samo slika ciklame je bila nujna. 
Ker ta dedek obožuje ciklame.
Kdo ve, kakšna zgodba v zvezi z njimi ga greje.
Lepo...
Mene so ciklame spomnile na rek, 
ki gre približno takole:
"Odpuščanje je vonj, ki ga vijolica spusti peti, ki jo je pohodila..."  

With love.

4 komentarji:

  1. Čudovite, sploh prvi dve sta mi padli v oči. Superca..

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri so lepe, predvsem sta zanimivi prvi dve, ampak ta prva je najboljša :-))))

    OdgovoriIzbriši
  3. ♥ ♥ ♥ vse tri so čudovite, prva mi je pa najbolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši