nedelja, 7. november 2010

Barva vanilije

je barva, ki me pokliče vedno znova...

Čestitka je izdelana po krasni predlogi, 
ki jo je pripravila Manuela za 16. izziv CRAFT-alnice.
 Dodala sem ji zeleno, ker obožujem te štampiljke borovih vejic.
Obe barvi mi dišita brez da zaprem oči.
Vanilija še mehko boža in toplo greje.

Droben angelček pri vrhu smrečice za tiste, ki ga opazijo.
 Tudi v življenju je tako.
Ko gledam ni nujno, da tudi vidim.
Torej odpiram oči, vedno znova.


 
Hvala za obiska mojega bloga.
Pozdravček :))

9 komentarjev:

  1. Joj, kako je lepa. Pa borove vejice so čudovite, pa angelček... pa rožce... Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tri stvari so v tej voščilnici, ki jih obožujem: barvi vanilije in nežne limete in Božič! Res diši...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si jo skombinirala, tale zelena ji zelo paše :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je lepa in angelček se opazi, seveda se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je, ker je tako lepo barvno usklajena ... prav pomirja. Tudi meni so štampiljke borovih vejic zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje, prijazen pozdrav vsem, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita kombinacija bele in zelene barve.
    Hvala, ker sodeluješ na 16. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši