sreda, 17. februar 2016

154. izziv CRAFT-alnice

Naj ti mlado cvetje prinese pomlad.
Duše.
 


S to voščilnico vas vabim k 
sodelovanju v tokratno CRAFT-alnico,
kjer je tema   
PUNČKE.
Punčka, ali deklica, kakor vam je ljubše, 
mora biti osrednji motiv na vašem izdelku. 
Lahko pa je tudi samostojna kot ročno izdelana punčka.
Temo sem tokrat lahko izbrala jaz,
upam, da vam je všeč in da vas bo spodbudila k ustvarjanju.
Pokukajte še k ostalim članicam tima
Lili, Andreji, Tini, gostji meseca Sar-Chi Art
ter mesečnemu sponzurju Najlepši par.
 Lepim tudi v tomesečno galerijo Najlepši par.
In... pridružite se nam!



Pridružite pa sem nam tudi na 
2. srečanje ustvarjalk CRAFT-alnice.

 
Dobimo se v soboto, 5. marca ob 11. uri v trgovini
Darilnica Klavdija v Viru pri Stični (Ivančna Gorica).
Na voljo imamo 2 uri za prijetno druženje.
Če imate kakšne posebne želje, 

da bi jih predelale na srečanju, pa kar na plan z njimi. 
Lahko jih zapišete v mail ob prijavi.


Ker bi rade vedele (vsaj približno) koliko nas bo na srečanju, 

vas prosimo, da vašo prisotnost potrdite na mail: craft.alnica@gmail.com
Hvala :)
 
Topel pozdrav, Tanja E.

21 komentarjev:

  1. Čudovito pomladna je. Jaz sem ena tistih, ki ne mara zime, zato je kot nalašč, da prikličeš z njo pomlad. Super izbrana tema in izziv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super tema tokratnega izziva in tvoja voščilnica je prekrasna, kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo, nežno dekletce in tudi voščilnica kot taka. Zelo prisrčna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je ljubka in še pomlad prinaša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tanja, super temo si izbrala. Všeč mi je tvoja voščilnica, polna pomaldi.

    OdgovoriIzbriši
  6. A veš kok je dans padal sneg ?? Pol pa ti tole pomladno pupiko s tulipački pokažeš. Komi čakam pomlad

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem si želela, da bi tudi pri nas padal, ga je bilo pa le za vzorec... ja pomlad s tulipani pa vedno pogreje...LP:)

      Izbriši
  7. I, kako je pa tale tvoja voščilnica ljubka! :-)) Naj le prinese pomlad. Super temo si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  8. oo, tako je lepa in nežna, barve pa tako lepo pomaldanske, da te samo občudujem, kaj vse nam pričaraš ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno temo si izbrala in nas za nameček še razveselila s tako cart, pomladno pupiko.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tanja, kako nežna deklica in da ti ob tem še prinaša pomlad:) - čudovito. Naj le kmalu pride, jaz imam zime že dovolj:))) Hvala za lepo izbrano temo in en lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vesela, lepa pomladna voščilnica in tale deklica zelo uživa v naravi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Luštna voščilnica! Tema pa čisto po mojem okusu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nežna, ljubka, diši po pomladi :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Cvetje, ptice in deklica se že veselijo pomladi in več sonca. Takšna vesela in sončna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tanja, čudovita je tale tvoja pomladna pupika :-)) Lepo si jo sestavila in ji dala svoj osebni pečat.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tanja, čudovita pomladna voščilnica.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasna punčka in voščilnica zelo lepo izdelana ....barvna kombinacija pa sanjska

    OdgovoriIzbriši
  18. Obožujem tulipane vseh vrst. In tile na voščilnici ter ob njej so čudoviti! :) Tvoja voščilnica je tako nežna in kar kliče pomlad. Všeč mi punčka, ki je tako ljubko pobarvana. In vsa ta belina je tako lepa in daje voščilnici posebno milino. :)Hvala za obisk v mojem barvitem malem mestu.

    OdgovoriIzbriši
  19. Tanja, izbrala si temo, ki ti je pisana na kožo. Tvoja pomladna voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši