četrtek, 25. februar 2016

Sreča

je, 
ko znaš biti v sebi 
zares doma.


Tudi tokratna voščilnica je za Marinin Mavelu blog. 

Topel pozdrav, Tanja E.

20 komentarjev:

  1. Lepa in zelo zanimivo sestavljena:)Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Tanja kako je lepa in tvoj zapis tako zelo resničen :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Verz kratek, jedernat in resničen. Voščilnica - skoraj nimam besed. Vsega ravno prav in tako spokojna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa. Pri tebi so mi všeč tako nežne barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvojo lepotičko sem občudovala že na Mavelu blogu in si natančno prebrala, kako je nastajala. Čudovita je, tako kot tvoja misel o sreči. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem jo takoj opazila na Mavelu, zeloo lepa in me je prav prijelo za venčke. Že vso zimo jih občudujem po blogcih, pa se ga sploh ne lotim. Tvoj opis zveni tako vabljivo, da me res drži, da ga naredim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se tudi jaz strinjam s tvojim zapisom o sreči. Prečudovito voščilnico si zopet naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako lepo si dodelala venček, voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, še kako res je tvoj zapis. In tvoj venček čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno izdelan venček, tako nežen v svoji belini.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je! in ozadje bloga se mi zelo dopade.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit venček! Prav kliče pomlad!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakšen krasen, pomladni venček. Misel pa vsekakor drži.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasen venček si sestavila in spet sem navdušena nad tvojo kombinacijo zelene in bele. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna...večki so moja šibka točka in tvoj je tako lepo izpolnjen.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čista belina z paleto nežnih barv. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čista belina z paleto nežnih barv. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši