sreda, 3. februar 2016

Ljubezen

...svoje poti ubira, izraža se skozi odseve srca.
Njen obraz je milost, je naklonjenost, 
je radost brez razloga.
Je lepota, spokojnost in živost hkrati.
Ne pusti se ujeti, 
najbolj je moja, 
ko njena krila mehko prhutajo 
na moji široko odprti dlani. 
 Čista ljubezen poteši pralakoto
daleč znotraj v utripu bitja samega.

Kakršnakoli podobnost s potešitvijo pralakote
v povezavi z zgornjima kolačkoma na 
Valentinčkovi čestitki je zgolj naključje:)))

S to voščilnico vas namreč vabim k 
sodelovanju v tokratno CRAFT-alnico,
kjer je tema VALENTINOVO, 
 na voščilnici naj bo en verz in vsaj eno srce.
Pokukajte še k ostalim članicam tima
Lili, Andreji, Tini, gostji meseca Sar-Chi Art
ter mesečnemu sponzurju Najlepši par.
In... pridružite se nam!

Za vse, ki vas zanima smetana na teh dveh 
kolačkih, pa še ta informacija;
že pred leti sem iz fimo air light mase 
ustvarjala smetano in krstne svečke 
sedaj se pa da na spletu tudi marsikaj najti, npr. tole.
 Posušena masa je lahka kot papir in praktično trda.


Upam, da sem vam spodbudila željo po ustvarjanju, 
če ja, je namen objave dosežen.
 
Topel pozdrav, Tanja E.

 Prijavljam v galerijo Najlepšega para:)

22 komentarjev:

  1. Ja, ljubezen gre skozi želodec :) Še sploh, če je kaj sladkega. Všeč mi je, ker si na valentinčkovo voščilnico dala sladico. Pa hvala za link do navodil, kako narediti takšno fino kremo oz. smetano.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica. Pri meni je vzbudila željo po sladkem. Še sreča, da se ta teden ukvarjam s peko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot pravi Helena, ljubezen gre skozi želodec.... Prelepa je tvoja Valentinova voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. mmhmhm kot tapravi kolački.Kaj si nor kako je krasna....

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti res znaš narediti tako, da bi človek kar najraje pojedel kakšen kos tvoje voščilnice, ker je tako realistično :) Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je, skoro pa ko pravi muffin :)
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta tvoja smetana zgleda kot prava in bi jo kar polizal ;)
    Zelo lepo čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo! Smetano bi kar polizala. :-) Tvoja voščilnica je prava umetnina. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Naključje že naključje ampak ker je smetana tako realistična, bi res stegnila jezik....za nadaljevanja dogodka pa ne bi odgovarjala, ker ko je v omembi sladkarija, je moja moč nad možgani nična.
    Kaj naj še rečem....se klanjam nad vsem videnim. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Drage moje, hvala vam za vse te lepe komentarje, tokrat so me še na polno nasmejali:))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Tanja, kako sladko in lepo voščilnico si naredila. Sem takoj pogledala kako se naredi ta njami smetana :). Hvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoje voščilnice so res tako realistično izdelane in dodelane.....ta pa posebno s to krasno smetanco.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uau, kako huda domislica s smetano. To lahko uspe samo tebi, ker znaš narediti voščilnice res žive. In hvala za link.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tanja ♥ zelo posladkano voščilnico si naredila in tvoja smetana je res občudovanja vredna :-)) Voščilnica kot celota pa prečudovita.

    OdgovoriIzbriši
  15. mmmmm smetano bi kar polizala tako zelo resnična izgleda. super lepo! lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Vaauu, krasna voščilnica. Ta smetana je tako živa, da bi jo tudi jaz z užitkom.....

    OdgovoriIzbriši
  17. Mmmmm to pa tako slastno zgleda, za pojest :)) Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ooooh,kako zeloo mi je všeč! Prečudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  19. No za tole smetanco, boš pa dala ištrukcije. Brez veze še karkoli dodajat, so punce pred menoj vse povedale. mojsrica si ni kaj <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Tanja, tole je pa res sladka objava :). Čudovita je z vsemi dodatki. Lp

    OdgovoriIzbriši