torek, 23. februar 2016

Rumena

 

...ki ustvarja in krepi, 
nosi v sebi poletno radost.
Sončno jutro,
cvetoči travnik,
zreli ananas,
zale sončnice,
skromni regradov cvet.
Odpira v svetlobo in sij.
Povezuje, kot rumena v sredini mavrice.


Za tokratni izziv "nekaj rumenega" Ustvarjalnega dotika.
Uporabila sem tam kupljeni šabloni za zelenje (tattered lace) 
in štampiljko napis.
Topel pozdrav, Tanja E.

24 komentarjev:

  1. vedno je tako lepo pogledati tvoje kreacije in ta ni nobena izjema - lepa, sončna in bogata. perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudovita, tako pozitivna in zelo lep napis. Človeku kar srce zaigra, ko vidi takšno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. A sem ti že povedala, da je lepa ;).
    Krasna postavitev in rožice, mega si !

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo bogata in zelo lepo sestavljena voščilnica. Super zapis o rumeni barvi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa, pravljična, kot vsi tvoji izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna! Zelo zanimive dodatke si uporabila :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je prelepa, od rožice, postavitve, dodatkov. Vse je super :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Rumena res doda vedno kanček sonca in takoj vse skupaj deluje polno energije. Krasna je tale tvoja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si jo sestavila. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Bogat cvet prežet s polno energije...zelo zelo lepa voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je, polna pozitivne sončne energije.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa, sončna voščilnica. Kar kliče pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita pomladna voščilnica, sončnica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  14. A veš, da je bila rumena meni nekoč najljubša barva. In še zdaj mi je všeč. Krasno si jo postavila na piedestal.

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni ljuba rumena, ki vedno poživi in prikliče sonce:) Pa postavitev in lepe besede.... lepo:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tale voščilnica pa res deluje pozitivno :) zelo mi je všeč

    OdgovoriIzbriši
  17. Polna sonca in dobre energije. Zelo bogata in krasna.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prav res je tako sončna, vesela in pozitivna tvoja voščilnica in kar diši že po pomladi s temi svežimi barvami. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovita, rumena barva je tudi meni všeč in ti si tako lepo sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  20. iiiii... prinese sonce v srce in diši po pomladi... <3

    pozdravček,
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  21. Ne vem, kako mi je ušla. Zelo lepo sestavljena voščilnica. Zelena s pridihom rumene in tvoje beline. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  22. Ne vem, kako mi je ušla. Zelo lepo sestavljena voščilnica. Zelena s pridihom rumene in tvoje beline. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši