petek, 26. februar 2016

Tulipani

in najlepše želje za Andrejo, ki je praznovala te dni.
Fotografirala sem kar v pisarni,
tik preden sem jo zavila v pisemsko ovojnico.
Andreja, na tvojo pot sije sonček in
nebo je jasno:))



Lepim v tomesečno galerijo Najlepši par.

Saj bi tudi v CRAFT-alnico, 
v tokratno čudovito družbo punčk, 
takih in drugačnih, 
a ne morem, he, he..:))))

 
Topel pozdrav, Tanja E.

19 komentarjev:

  1. Zelo lepa s punčko in rožicami. Krasno pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tanja, tudi tebi hvala za tole lepotičko :-)) Tako lepo si jo oblikovala, saj se čudovito pozibava. Res je nekaj posebnega in deklica je zelo prisrčna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo drugacna a zato se toliko bolj cudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovita oblika in deklica, ki si jo zares lepo pobarvala. Kar žari in lepe želje Andreji želi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pripravila si ji čudovito in posebno voščilnico:), zelo cortna:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako je lepa, da lahko samo rečem....hvala bogu, da si v komisiji in je ne smeš prijaviti...na ta način smo se otresle ene tekmice!!!!!:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, ti pa znaš poskrbet za sočen komentar, ki nasmeje na polno:))), LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena lepotička izpod tvojih čarobnih rok.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo voščilnico si ustvarila za Andrejo. Zanimiva oblika in krasno pobarvana pupika. Se pridružujem Mojčinemu komentarju. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je, srečnica Andreja in čisto res je, kar je napisala Mojca, ha ha. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahaha Mojca, tvoj komentar me je res nasmejal :)))
    Tanja kapo dol, res je prečudovita tale tvoja lepotička.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hihihi Mojca tudi mene si dodobra nasmejala. Tanja tvoje stvaritve so pa tako ali tako dih jemajoče... in tudi prekrasna punča, ni nobena izjema.

    OdgovoriIzbriši
  13. Iii kako je nežna, pa tako lepo ozadje s sončkom :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tanja, krasna punčka. Všeč mi je, ker si jo dala na okroglo osnovo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito voščilnico si ji naredila :).

    OdgovoriIzbriši
  16. Очень красивые работы) Браво!

    OdgovoriIzbriši