sreda, 13. oktober 2010

Izraz

Na odtis sem enostavno morala zarisati majčkene ustnice, 
pa linijo noska. 
In za mislimi hkrati opazovala nekaj 
svojih lastnih žugajočih očitkov: 
"Pa to se ne dela!!!" 
A da ne?
Pa sem potem ustnice zarisala še enkrat.
Taka (pač) sem.
 Štampiljka je zdaj po moji meri. 
Obraz je dobil izraz. 
In meni je to (čisto) všeč.
Na voščilnici za rojstni dan.
 In še nekaj! 
Ko bom velika, bom imela copic markerje.
Take taprave.
Ima kdo mobi od Božička? 
Direktno številko po možnosti?
Topel pozdravček, tak z vonjem po cimetu 
naj k vam poleti s to objavo...

2 komentarja:

  1. Šment, nekam sem jo založila in takoj ko najdem številko, ti jo posredujem :-))
    Čestitka je čudovita in Tildika je prav prikupna!
    Saj jaz tudi rada motiv narišem sama, pa ne vem če je to prav, pač taka sem, tako mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi je kar zdelo, da si ti ena tistih, ki imajo njegovo številko. Se priporočam!!! :))

    OdgovoriIzbriši