sobota, 28. maj 2011

Deklica v travi

Danes sem z užitkom ustvarjala za Vladkin izziv .
Za osrednji motiv sem izbrala edino take vrste štampiljko, 
ki jo je najti v mojem predalu.
In nastala je deklica v travi.

Zdi se, kot bi v čestitko vtkala trenutke brezčasja,
ko nosni votlinici polni le vonj po sveži travi,
uho zaznava le drobno brenčanje življa v zelenju
in lica boža komaj zaznavni veter lahkega 
poplesavanja mehkih metuljevih kril.
Nič ne bomo zamudili, če se kdaj zares 
in zavestno takole ustavimo.
In si sami izberemo izraz svojega lica. 
Ne le, da ne bomo kaj zamudili.
Nekaj pomembnega bomo prispevali...
Vladka nas je povabila, da pokombiniramo 
različne štampiljke in uporabljeno pokažemo.
Torej tu je moj prikaz in če se sprašujete, 
kaj delajo na njem vatirane palčke :)))),
naj povem, da sem tako pobarvala osrednji motiv, ob pomoči vode:)))).
  Upam, da šteje tudi ta "dinozavrska" tehnika.

 Nastala je še ena, v drugačni barvi, 
z istim sporočilom.
Čestitko prijavljam tudi na 30. izziv Craftalnice,
kjer je potrebno uporabiti vsaj en odtis.
Prijazno vas pozdravljam :), Tanja E.

21 komentarjev:

  1. Sem kar brez besed. Romantično lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino si se spomnila, tole z večkrat odtisnjenim tekstom..., pa z metulji in rožicami si se morala kar namučiti. Všeč mi je, kako vsaka v svojem stilu izpelje Vladkin izziv :).
    Hm, da si izberemo izraz svojega lica mi bo pa danes moto - hvala za to lepo misel (in opominček). Lep dan ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna i romantiča, a to jakoo volim!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Romantično še pa še in tako strahotno nežno. zelo mi je všeč kombinacija barv. Belo prozorni trakci v kombinaciji z roza rožicami so pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  5. Just so beautiful Tanja...and such pretty papers too hun...

    have a lovely weekend...hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo nežna in lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Romantična, rahlo skrivnostna, nežna. Všeč so mi vse variacije

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo ljubko in domiselno si Tildko posadila med zelenje. Metulji, organza trak, beli cvetovi, barva in lep papir ..... nežno kot le kaj.Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo me veseli, da si uživala ob ustvarjnaju teh čestitk in tako kot pravi Creatissimo, je tudi meni všeč ravno to, kako vsaka na svoj način uporabi to tehniko. Zelo lepe čestitke si ustvarila, polne detajlov in odlično skombinirala štampiljke in barve. Še ogrlico si nadela punčkam :), res misliš na vse.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito!!!
    In kot pravi Janja....metulji, organza trak, beli cvetovi ..... kombinacija za zmagovalce.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita čestitika, tako nežna : -)

    OdgovoriIzbriši
  12. vedno znova, ko pokukam na tvoj blog ostanem brez besed ... Vedno ti uspe nekaj posebnega pa čeprav praviš, da si uporabljala dinozavrsko tehniko ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita čestitka!!! Čeprav moram povedat, da sem kar dvakrat pogledala, če sem na tvojem blogu:):):) Tilda in ti,.... nekako te ne prepoznam. Jih uporabljaš tako redko, mislim te "punčkaste" štampiljke:):)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno si izpeljala nalogo za izziv!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo mi je všeč. Krasno skombinirane štampiljke in barve.

    OdgovoriIzbriši
  16. U kok so lepe... in tale "zdistresana" pisava je tok zakon... fain barve si skupaj skombinirala...

    OdgovoriIzbriši
  17. O kako je lepa, nežna, ...
    In zelo lepo si pokombinirala štampiljke.
    Žal mi doma komentiranje dela težave, saj ga enostavno ne morem oddati, če ni možnosti anonimno. Tako da lahko komentiram le v službi, kolikor pač lahko.
    Upam, da se bodo doma težave kmalu uredile!

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepa , tako nežna in punčkasta voščilnica.
    Rada imam tvoje objave, tako globoke so in dajo človeku teme za razmišljanje. Hvala ti zanje.

    OdgovoriIzbriši
  19. Lepa čestitka, v zelo nežnih odtenkih! ♡
    Hvala, ker si sodelovala na 30. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿

    OdgovoriIzbriši
  20. Tako angleško romantične voščilnice z veliko cvetovi. Lepe so.
    LP

    OdgovoriIzbriši