torek, 7. april 2015

Glasba

ki prihaja iz srca,
je vanj tudi namenjena, 
da ga s svojo strastjo razširi preko meja,
do tja, kjer je lepota doma.


Da vzpostavi mostove,
zmehča trde postave
in v gibanje poženje otrdelosti take in drugačne.


Za tokratno glasbeno craftalnico,
topel pozdrav, Tanja E.

19 komentarjev:

  1. Wauuuu Tanja, tole je pa prava umetnost. Zelo zelo lepo si naredila Čudovito zapisala! Kaj naj rečem, božansko!
    Tole bi jaz imela kot slikana strni.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo ti lahko tako lepo ubesediš glasbo in ji hkrati nadaneš podobo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in lepo si jo posremila z zapisanim.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo Tanja, tole je pa čisto nekaj posebnega! Lepo si naredila dirigentko in belina ji lepo pristoji :-)) Šopek je čudoovit.
    Hvala, ker se igraš z nama v glasbenem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Posebna in v tvojem stilu - všečkam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, nežno in čisto v tvojem prepoznavnem stilu, ki mi je zelo všeč. .-))

    OdgovoriIzbriši
  7. o sem pogledala najprej samo prvo sliko sem mislila da je poročni šopek. ko pa sem pogledala naprej sem ostala brez besed....krasna je

    OdgovoriIzbriši
  8. Všečkam. Vedno znova sem navdušena nad tvojimi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vsak komentar je odveč.Preprosto lepa v vsej belini....in ravno to ji da svoj čar.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoj stil, belina, krasno si jo sestavila. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tanja čudovita je!
    Hvala, da si se nam tako hitro pridružila v izzivu
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau zelo je lepa, nežna in elegantna. lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Tanja kot vedno; naravnost čudovito!! Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Tanja kot vedno; naravnost čudovito!! Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Odgovor za štampiljko sem ti poslala na email. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasna izdelava...tudi sama bi kot prejemnica , to izredno lepo čestitko dala v okvir...

    OdgovoriIzbriši