nedelja, 5. junij 2016

Cvetovi

V šopek povezani cvetovi,
izkušnje prehojene poti.
Na travnati zemeljski podlagi.
Ki raste iz nežne, ženstvene osnove.


Topel pozdrav, 
 
Tanja E. 

 Lepim: Galerija Najlepši par in Tinin in Vladkin izziv
"Ko me inspirira 49 - cvetlični aranžma".

17 komentarjev:

  1. Čudovito znaš sestaviti voščilnice, te cvetlične so enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen cvetlični aranžma in zelo lepo sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa cvetoča voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa je, tale kanglica s šopkom mi je vedno tako všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako nežno in lepo sestavljen cvetlični aranžma. Lahko ga prijaviš tudi na Ko me inspirira :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Umirjeno, nežno in lepo - čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasen cvetlični aranžma. Zelo so mi všeč rožice v zalivalki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsakič sem prav impresionirana nad tvojimi voščilnicami.Toliko mehkobe,nežnosti in ljubezni je v njih.Tudi ta je prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  9. jaz sme očarana nad tvojimi koti, zmeraj dodaš eno tako krasno piko na i. Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna je. Nežna in popolna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ustvarila si zelo lepo, nežno voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita in zelo nežna je tvoja voščilnica. Lepo si okrasila zalivalko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. jaz sem tudi čisto impresionirana nad tvojo krasno kanglico, kako znaš ti s temi koti ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajajaj, kako si tole tako ljubko in nežno sestavila. Prekrasna mi je.

    OdgovoriIzbriši
  15. lep pušelček v kangli :)
    kar vidim solzice sreče v očeh slavljenke.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito nežna in cvetoča. Tvoj stil mi je res zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši